Tisdag

Godmorgon, vaknade lite av panik. Hade ställt klockan på nio för att hinna upp och äta frukost och fixa mig innan jag skulle iväg, men vaknade istället för tio minuter sen , alltså vid tjugo över tio. Blev världens panik iform av att studdsa upp ur sängen och springa till badrummet för att hinna fixa mig. Jag trodde nämligen att bussen jag skulle hinna med att ta gick om tio minuter. Men sen plingiling i huvudet kom jag på att det är halv tolv jag ska åka och inte halv elva som jag hade trott. Huuuh nu har jag iallafall en timme på mig att ta det lugnt.

Stan idag med mina små älsklingar Fia och Angelica. Planerna är kolla in ung08 (något man bara måste göra haha) och sen äta lunch inne i stan. Senare ikväll är det dags för första innebandyträningen. Riktigt skönt att det drar igång igen!

Nu ska jag bränna håret lite platt, pussiluss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0