Torsdag

Jag är trööööttttt.
Bowlingen idag med fia var väldigt roligt , och självklart tog man hem vinsten! Väldigt viktigt. Från högdalens bowling åkte vi sedan vidare till liljeholmen är jag självklart hittade lite saker som jag kunde slösa mina pengar på. Tur att sofia var med som har rabatt på cubus eftersom hon jobbar där. Kändes inte lika slösigt då på något sätt. Väl hemma var det bara att åka iväg på träning direkt. Innebandyträning och fysträning, mmmyyyysigt värre. Ännu bättre när man missade bussen och var tvungen att vänta i en halvtimme och sen märker att man tappat sl kortet... Och massa mer knas. Klantig som man är ibland

Nu blir det lite OC innan det är dags att sova. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0