Lördag

Många timmars sömn i natt, något jag verkligen behövde. Tyvärr ville inte min otroliga huvudvärk försvinna för nu är den tillbaka. Känns som om huvudet kommer sprängas i tusen bitar! Får bli ett stort glas vatten och lite vila. Den bästa medicinen mot huvudvärk?
Ganska dystert med det här gråa tråkiga väder, usch fy och blä för regn. Jag vill tillbaka till solen och värmen. Kanske ta en sista minuten? Fast nää, på tisdag drar ju innebandyn igång, och på torsdag är det dags att dra iväg på träningsläger.

Så denna lördag bli alltså den sista lediga på väldigt många veckor. Sen är det bara innebandy innebandy innebandy. Men träning är najs, muuucket najs. Jag gillare. Men så iallafall, min sista lördag hade jag tänkt med en liten utgång. Får se hur kvällen slutar.

Nu blir det iallafall middag i form av hämtmat. Grekiskt! Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0