borde finnas affärer som säljer kläder till dom som ska utomlands..

glömde ju nästan bort att jag hann med min veckoshopping idag! Blev lite inhandlat, linne, kort t-shirt och ett par coola leggins! I veckan blir det nog till att försöka hitta shorts, om det nu finns att köpa nu mitt i vintern.. Är ett stort behov av fler! Klara mig inte med ett par i nästan en månad liksom. En ny bikini skulle inte heller sitta fel men det kan jag nog fet glömma att hitta. Så shorts, nya linnen och tunikor står på min måste hitta lista!

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila min mage som fick ont efter pizzan. Tål egentligen inte pizza så varje gång jag ätit det säger jag "aldrig mer" men konstigt nog tror man att man helt plötsligt ska kunna äta det igen eller nått, men nej. ajajaj nu. Soffan kallar, pussiluss


snart är jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0