ledig måndag

Alla springer runt i julstressen och köper alla julklappar i sista sekund, och jag går för mig själv och köper nya bikinis! Känns riktigt bra att komma bort från den här stressen om 2 dagar! längtar ihjäl mig
Lite surt var det däremot att stressa hem från gymmet imorse för att snabbt fixa mig innan det var dags att åka in mot naturhistoriska för att ha geografi lektion, och vad får man för sms när man är påväg? Jo att museumet är stängt. Ärthjärna till lärare som inte vet om det. Så då blev det skäris med angelica istället.

nu kommer mitt huvud sprängas när som helst (nej det är inte jag som ligger bakom terrorattacken..HEHEHEHE)
blir vatten och lite vila nu tills det är dags att sälja julgranar i kylan mellan 18 och 21 ikväll, dööööda mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0