och nu då

Är nu hemma från skolan och har inget att göra. Egentligen massor att göra innan resan men att packa orkar man ju inte med. Och på tal om att planera vad man ska ta med sig, det funkar inte för mig. Jag brukar köra den stylen att jag slänger ner hela garderoben i väskan! Är ju trots allt 23 dagar jag ska vara borta så då behöver man ju ombyte. Får nog ta tag i det där i helgen.
Men nu, frågetecken frågetecken. Skulle vilja träna men orkar mig verkligen inte ut i kylan igen för att gå till gymmet, så istället kanske ta tag i mina miljoner kläder som ligger överallt i mitt rum? Då har jag iallafall något att göra. smarta cheeyen. Nej nu får jag kramp i handen, jeeevla gips skit. PUUUSS















































heheehhohohohhöhöhöhhih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0