söööndag och bara 10 dagar kvar till värmen!

Degade hemma hela dagen igår efter att jag hade sålt julgranar hela morgonen ute i kylan. Tyckte det var sjuuukt tråkigt och ville verkligen göra något, men när kvällen kom kände jag också tröttheten så en hemmakväll kunde inte bli mycket bättre. Somnade redan vid klockan tio framför sex and the city filmen, lite besviken på mig att jag missa den menmen..
Nu är det iallafall söndag då jag hade tänkt mig en liten shopping. Kan verkligen inte klara mig utan min shoppingdagar! Ska nog locka med mig fia så jag får lite sällskap. Vet däremot inte vart vi ska, in till stan känns ju inte så säkert nu efter terrorattacken, helt sjukt att det händer i sverige! Tur att man åker bort härifrån i lite mer än tre veckor, bara 10 dagar kvar!

nu ska jag fixa mig lite, pussilusss

bjuder på en liten bild sen i fredags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0