tisdag kväll

tycker vardagskvällar är liite för långtråkiga. Finns liksom inget att göra.. Varför inte bara ha helg hela tiden?!

Tror den här dagen skulle varit bland min lyckligaste om jag inte hade brytit armen, idag skulle jag nämligen haft uppkörning! Känner verkligen att jag skulle haft mitt körkort nu. men nänä..

Har sjukt tråkigt nu så nu tänker jag babbla på lite. Vad det nu finns att prata om? Kanske min otroligt roliga dag.. Min dag har bestått av gym vid halv nio imorse, skola och sen stan med mina flicks felicia och angelica. Och nu på kvällen, ingenting. Wooow intressant det där va va!

Får lite av damp på mina ögon. Dom har svidit i 2 dagar nu.. ajajaj, ska nog gå och skölja dom med en liter vatten nu, pussiluss


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare!!

fiiinis

2010-12-08 @ 13:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0