tisdag

Mådde inte toppen i morse så sjukanmälde mig och somnade om igen. Vaknade sen vid 11 tiden och kände mig lite bättre så packade ihop träningskläderna och drog till gymmet direkt. Tränade på riktigt hårt, men höll sen på att spy. Tror nog att jag tog ut mig lite för hårt på både tom mage och lite sjuk..
Så nu blir det duschen och sen bara ta det lugnt idag. Fick order av Angelica att vara frisk till helgen eftersom det är min sista helg i sverige på typ en månad! Och jag ska lyda henne, nu ska jag vila och må bättre.
lite plugg kan nog också bli gjort i sängen framför en film. pussiluss alla gullisaaar


jag saknar min innebandy! får abstinens av att inte få spela!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0