torsdag kväll

Ingen skola idag heller.. Lite segt att gått till skolan varje dag och sen fått vända. Men det är ju jb vi snackar om, just därför jag är så otroligt smart. Så om ni vill bli smarta ska ni nog gå i mina fotspår och börja där, eller kanske inte.. Iallafall så drog jag istället till stan först i min ensamhet och kikade runt en liten stund och sen vidare till farsta centrum med felicia och fanny för att fixa lite. Presentinköp till angelica, ojojoj vad grymma jag och bönis är på presenter asså! okej nu ska jag vara tyst om det.

Imorgon är det iallafall fredag, vilket verkar ganska rimligt om det är torsdag idag. Jag sa ju det, jag är smart. Fredag betyder alltså heeeeeelg. Fast först skola, segt. Kvällens uppdrag blir att ta angelicas krog oskuld! taagga taaagga.

fast nu är jag mer taggad på min säng och sömn, nattinatt


kör på en ful gammal bild, känns stabilt såhär på torsdagskvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0