dags att sova

Kom nyss hem från mitt livs smärtsamma träning. Ja att ha stenhårs inlägg i skon var inget att leka med kan jag säga, fyyyy fan rent ut sagt vad ont det gjorde. Ville bara krypa av plan när man äntligen skulle få byta, och då menar jag det verkligen.. Nej ingen dans på rosor med inlägg under fötterna direkt. Var tamme sjuttsingen "skönare" att springa runt med spricka i foten. Men men det är bara att lida i två veckor tills inläggen förhoppningsvis mjuknat till sig lite. Hur nu man ska överleva smärtan. Usch usch jag lovar er ni skulle inte vilja pröva på och känna hur det känns.. Men man är stark och biter ihop!

Dags för mig att sova snart iallafall. Ska upp vid klockan sex imorgon bitti, känner man sig inte så jätte taggad på, men Bosön ska ändå bli kul. Alltid kul med träningsvärk eller vad säger ni? BÄSTA, naaaat
nej nu är det dags att sussa kudde, natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0