Fredag

Äntligen helg. Riktigt jävla skönt! Däremot är inte vädret det bästa.. "snökaos" vilket betyder kaos i hela Stockholm. Tänk att sl varje gång det kommer snö får världens panik, varenda tåg, buss och tunnelbana ställs in i hela stan. Duktiga stockholmare, en applåd!
Har nyss haft en mysig middag med min mor och far och håller nu på med att packa in kläder i garderoben. Men man tröttnar ganska fort när man förstår att allt omöjligtvis kommer få plats.. I-landsproblem?!
Min kväll kommer börja med att gå och hejja på min lilla böna som spelar match och därefter kanske utgång. Men vet inte riktigt än hur det blir med det, skulle vara ganska najs och bara ta det lugnt också. Får se, just nu är jag lite velig. Beror ju självklart på vad som händer runt om i stan!
Har varit galen sugen på godis hela dan så en fredags godis påse tycker jag att jag är värd efter en veckas hårda slit i skolan. Om man nu orkar gå ut i den här kylan..
Nu blir det lite mys framför tv:n, puuuus



ge mig sommar tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0