fredag

jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, har varit så sjukt trött den här veckan så har somnat innan tio varje dag så har helt enkelt glömt min lilla blogg. Skärpning på mig!
Idag har det iallafall varit skola som gick som en dans, efter det var jag med Johan lite, vi drog till Hammarby sjöstad och gick gick och gick med span efter ett café men det kunde vi inte hitta så till slut fick det bli "fika" på subway.
Kan säga att min tår var ganska så kalla efter att den pojken skulle uträtta några ärenden i gullmars vilket gjorde att man fick stå där i tusen år och vänta på ingenting, men men nu är dom varma igen. Och nu ska jag bli ännu varmare med god mat i magen! Skriver senare puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0