lördag

halloj bloggen, lördag idag vilket betyder att det snart är dags att börja dra sig mot rönninge för lite party. Först bjuds det på middag och sen fest. Känner mig däremot inte så jättetaggad, är super trött och fryser. Menmen det försvinner nog under kvällen. Lika kul att alltid få umgås med min tvilling iallafall. (håller tummarna för dig ikväll hehe).

Kvällen igår blev väldigt lyckad; träning, stress till stan, middag och sen bio. Filmen var väldigt bra, värd att se mina vänner! Filmen slutade ungefär vid halv tolv tiden så efter det åkte vi hem direkt. En lugn och skön kväll helt enkelt. Behöver alla någon gång. Kvällen blir i och för sig också ganska lugn eftersom jag har match imorgon uppe i Väsby.
Men nu börjar jag få lite panik, vet verkligen inte vad jag ska ta på mig ikväll, och jag ska åka om en och en halv timme :O Fick ett tips "sätt på dig en tröja, byxa och fixa håret" tack johan, det hjälpte mig mycket.
Nej nu hinner jag inte skriva mer, ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran ikväll så det kommer lite skojsiga bilder upp på bloggen, puuuusssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0