måndag -skolan

Somnade framför wallander filmen igår så blev en ganska tidig kväll för mig med mycket sömn. Väldigt skönt.
Just nu är det skolan som gäller, har samhällskunskap där vi arbetar med eu. Kanske inte det roligaste precis. Hoppas verkligen på god lunch för jag är väääldigt hungrig, magen bara kurrar och kurrar. Efter skolan vid halv sex tiden blir det ett besök hos kiropraktorn igen med min jävla fot som aldrig blir bättre, vilat helt från träning nu i en och en halv veckan utan att det blir bättre.. Blir fucking galen på all skit otur man jämt ska ha. Får väl helt enkelt hugga av mig fötterna så är det problemet borta..

finns inte så mycket mer att skriva, hör av mig senare pussilussluss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0