med tokio hotel på högsta volym

En helt sjuk dag, ni ska få höra

Satt på spanska lektionen med en skriv uppgift, datan höll på att dö så satt i batteriet, och bara några sekunder efter går all ström i skolan! Alltså försvinner internet och datan min som inte hade batteri dör också... Jaha tänkte vi vad ska man göra nu då. Så vi går ner på våningen under för att kolla vad dom hade hänt. När vi kommer ner känner vi hur det blåser in kall luft, och konstigt nog har alla fönster öppnats automatiskt (om det skulle vara en brand) så det blev iiiiskallt. Och inte gick det att fixa heller så det var bara att packa sin väska och åka hemmåt. Men min sjuka dag slutar inte där, utan när jag sätter mig på bussen visar det sig att det är något fel på högtalarna så det brusar och låter hur högt som helst vid varje station. Nästan att man trodde att en stor gorilla stog på bussen och bankade. Har kingkong kommit till hökmossen?!
Väl några meter från min dörr kommer jag på att jag glömt hemnycklarna (vilket händer ganska så ofta) men jag brukar ha turen med mig att någon är hemma, men just denna otursdrabbade dag var huset helt tomt och alla fönster stängda. Ringer både mamma och pappa men ingen av dom svarar. Springer runt och känner på alla dörrar, men nej det är helt låst. Sen efter en stund kommer jag på att grannen har vår extra nyckel, men vem är hemma mitt på en dag? men jag gick iallafall och kollade och lyckligtvis var dom hemma! Så med extranyckeln kom jag in efter mycket om och men.

huh vad är det jag brukar säga; jag har jämt otur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0