onsdag

bara två skoldagar kvar sen är det äntligen sportlov!  
Hade sovmorgon imorse till kvart över tolv, riktigt skönt. Men såklart ska man inte kunna sova på morgonen, så typiskt mig att jämt vakna tidigt när jag väl kan sova. Så blev lite frukost på sängen och sen film. 
Sitter just nu på histora lektionen som kanske inte ritkigt kan kallas för lektion. Sitter mest och gör ingenting, så självklart passar man på att skriva lite i bloggen.

Ikväll är det innebandy träning som gäller och sen hem och sova direkt. Gäller att vara riktigt utvilad till fredag!

Usch fick ju nästan panik igår när jag var i skäris för att shoppa när jag såg hur mycket fint det finns ute i affärerna just nu, vill ha hur mycket som helst! Men tyvärr är inte plånboken den tjockaste just nu.. Kostade ju på mig en hårförlängning som inte var den billigaste så jag får helt enkelt vänta med shopping fram mot helgen. Sen blir det ju massor med pengar när man fyller år också (får man hoppas på iallafall). Helt sjukt att jag fyller 18 om en vecka, gått så himmla fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0