onsdag kväll

Lyckans dag, det onda i mina fötter känns inte mer!! Fantastiskt skönt kan jag säga er. Nu är det bara satsa galet. Ett mål att bli bäst är väl bra?!


Imorgon börjar morgonen med ett gym pass då vi ska göra max tester i knäböj. Stackar mina ben.. Hehe benstyrka kanske inte är ens starkaste sida direkt. Efter det ännu en seg och tråkig matte lektion som dödar mig mer och mer för varje vecka. Men jag lovar, jag ska vara i skolan heeela dagen imorgon. Inget fusk!
Har inte varit så jätte insatt i OS men såg lite snabbt nu efter träningen att Anja Persson kraschade i störtloppet... Såg inte bra ut, ajaj. På tal om skidor så börjar också vecka 12 närma sig då det är fjällen med felicia som gäller! Kommer bli gaaalet najs, afterski varje dag. Fan vad roligt det kommer bli, längtar!
Nu blir det alldeles strax sovdags för min del, natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0