onsdag

mer än halva veckan har nu gått, längtar verkligen till helgen!
Kom nyss hem från skolan, gick hem tidigare på grund av att jag har väldigt ont i magen och då kan man helt enkelt inte koncentrera sig. Så mycket skönare att sitta hemma och göra uppgiften.
Så nu blir det plugg och efter det när mamma kommit hem direkt till odenplan för att hämta ut inläggen. vet inte om det bli mat inne i stan eller hemma för sen ganska direkt är det dags för träning. Håller verkligen tummarna för att inläggen ska hjälpa mina små skador. Men det gör det nog! Riktigt taggad på träning iallafall.
Morgondagen blir det tidig uppgång, redan vid 07.12 ska jag ta bussen hemifrån och åka mot ropsten för att sedan där ifrån åka ut till Bosön med innebandygruppen för att göra olika tester. Ganska så roligt om man frågar mig.
men nu finns det ingen tid till att skriva blogg längre, dags att skriva om folkvandring, medeltid, folkgrupper och allt gudarna vet.
hare bra puusssss

Kommentarer
Postat av: angelica

07:37.. då kommer du nog jävligt sent ;)

2010-02-10 @ 14:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0