söndag

Matchen i morse gick bara bra! En vinst på 7-5, varav fem av målen gjora av min kedja. Jag stod för en assist och ett mål så jag är helt okej nöjd över min insatts. :D
Efter matchen åkte jag hem och fixade mig lite snabbt och sen iväg för att möta upp angelica. Tog en en liten runda i stan. Och självklart eftersom studiebedraget kommit in på kontot blev det lite shopping. Nytt smink och en jätte snygg klänning (helgens outfit?) Bara älskar den!
Resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, lite segt men ändå rätt skönt. "Det är ju trots allt söndag". Men ingen ångest över det, det är ju lov! Vad första delen av veckan bjuder på vet jag inte riktigt men på onsdag är det iallafall dags för mig att gå ut på krogen och fira min 18 års dag vid tolvslaget, torsdag då jag fyller år blir det tokio hotel konserten i globen med syster och fredagen börjar med en middag med lite flicks och familjen och sedan utgång. Det här lovet är ju bara så bäst! 

sen får man ju självklart hålla tummarna för fina presenter på torsdag! hehe längtar efter min nya digital kamera (a)

nu blir det lite OC, pussiluss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0