tisdag

jag ber om ursäkt för dåligt bloggande de senaste veckan. Har helt förvunnit ur min tanke att jag ska skriva. Men nu ligger jag här med datorn i sängen och äntligen ska ta tag i denna "bloggtorka".
Ännu en ny skolvecka, jobbigt men jag försöker se det positivt, ju fler dagar som går ju närmre blir det min fest, födelsedag, fjällen och massa annat skoj.
Vad som hänt de senaste dagarna är nog ingen större skillnad från annars, helgen blev det fest och igår första träningen efter att vilat i tre veckor. Hade väl hoppats på att det skulle kännas bättre i foten, men varför skulle man ha turen att det skulle kännas bra. Så ännu är min dumma fot inte okej.. Får se imorgon om det känns bättre när jag fått mina inlägg, som förövrigt var jävligt dyra. Hehe men allt är väl värt att man ska kunna springa igen.
Idag kan jag berätta att jag är huuur trött som helst. Hade innebandy träning i morse och efter det har det varit däckmode. Kom hem vid halv fyra, satte på american history X, som verkade vara en bra film, men fanns inte mycket mer att se eftersom jag vaknade av att den var slut. Riktigt skönt med en liten sovstund iallafall. Och den sovstunden ska nog få fortsätta ikväll
pussipuss



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken sötnos :D

2010-02-09 @ 20:30:00
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0