torsdag

snart har man lyckats kriga sig igenom hela veckan, uuunderbart!
Bosön idag, var både roligt och gick ganska så bra för mig. Hade förbättrat mig i brutalbänk så det var riktigt najs, magmuskler vett ni haha. Men bland det bästa var nog att jag kunde springa hur mycket som helt utan att få ont i foten. Måste ha ätit någon riktigt bra frukost som bara läkte alla skador på mig, eller så handlade det bara om dagsformen?
Men nog pratat om Bosön och hur mycket jag älskar att träna så finns det inte så mycket att säga om denna dag. Blir nog lite städning, träning och plugg lite senare ikväll. Bara kämpa på för imorgon är det fredag vilket betyder att en hel helg med roligheter väntar. Imorgon kväll blir det stan, middag och bio med fia, senare på kvällen är vi bjudna på 18 års fest men får se om man orkar med det. Lördag är det nämligen dags igen för 18 års fest och sen på söndag dam match uppe i Väsby. Men självklart tar man det lugnt på lördan när man ska ha match dagen efter, mycket viktigt mina vänner, myycket viktigt att följa hehe.
nej nu orkar jag inte skriva mer, pusshej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0