två veckor kvar

Helt sjukt att man fyller 18 om två veckor! Låter ju nästan lite för stort för mig, men jag ska nog lyckas ta till mig den stora rollen också. Haha skämt o sido, det ska iallafall bli grymt najs!


Skolan idag började med max tester, usch vad tungt det var. Kändes som om benen och ryggen skulle gå av i två delar. Men jag sitter nu hemma i en hel kropp så inga skador skedde. två ben och en rygg. Känner att man kommer få en härlig träningsvärk imorgon iallafall eftersom jag inte brukar träna benen så mycket.. Men träningsvärk gillar vi, lite bevis på att man jobbat hårt. Och vad gör det att vakna upp med träningsvärk på en fredag?! Den lyckliga dan över att det äntligen är helg dämpar alla smärtor. Tänk att man är riktigt lycklig max tre gånger i veckan, det kallar jag en riktigt livsnjutare för, fast njaa kanske inte direkt.
Har iallafall nyss tryckt i mig lite mackor eftersom lunchen i skolan inte var något att hurra för. Så nu blir det till att bara chilla. Finns inga direkta planer för den fortsatta dagen men ska nog gå att hitta på något. PUSSHEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0