vadå är det strul med trafiken?

Jag är nog den enda i hela stockholm som inte drabbats av "kaosen". SL är dåligt hit och dit allt snack som går just nu, men nej nej när man heter nicole marianne alexandra cedergren flyter det alltid på. För jag har ännu inte behövt vänta på en enda buss mer än en minut. Mycket najs! Hökmossen bussen flyter på som den ska, äälska!

Även dagen har flytit på i rätt riktning. Samhällskunskap, spanska och sen hem direkt. Sprang förbi pressbyrån påvägen hem och köpte mig ett premium konto, så festens musik är nu fixad! 
Ska alldeles snart bänka mig framför tvn för att se världens bästa serie one tree hill och därefter gå till mitt "jobb". Efter det direkt till träning som slutar vid tio ikväll (riktigt sköna tider) och efter det kommer angelica hit hem. Hon är ett stort exempel på en som inte har sånt flyt i trafiken just nu så hon får flytta in hos mig tills tunnelbanan börja gå igen. Snäll som man är.

Juste igår var jag hos bell som fixade mitt hår. Huur duktig som helst, så nu har jag riktigt hårförlängning. Ni vet sånt där som kissies gjort, om ni hänger med i bloggvärlden. Är iallafall super nöjd! TACK BELL!

skriver kanske senare nu lockar min sköna soffa mig väldans mycket, puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0