1 januari

år 2009 är nu ett avslutat kapitel, år 2010 har precis börjat.. Och denna gång ska "boken" flyta på bra hela vägen.

Nyårsafton slutade med en promenad med endast mig själv från bredäng vid halv fem på morgonen. Ja med detta vill jag säga att det alltså blev lite knas. Men men inget jag orkar gå närmre in på, utan början av kvällen hemma hos mig blev lyckad, 12 slaget blev lyckat och efter det slutar vi. Jag fick iallafall träffa på lite kompisar som var väldigt länge sedan jag träffa, haha det var väl det enda positiva i allt knas. Men negativa saker leder till positiva, right?

Blev iallafall en lång sovmorgon idag eftersom jag inte somnade förän klockan 6 imorse. Så dagen började med en frukost vid halv tre tiden och sen bara filmtittande. Mår inte så bra, och inte på grund av att det var nyår igår vilket säkert många andras förklaringar är denna dag utan jag håller på att bli sjuk. Ont i halsen, huvudet, förkyld och jävligt trött. Så efter middagen gick jag ner i mitt rum för att kolla på tv men det blev inte mycket tvtittande utan jag somnade direkt, så himmla skönt. Sov från klockan åtta tills jag vaknade nu för en liten stund sen.
Utvilad? Verkligen inte, utan så fort jag skrivit klart här i min lilla blogg blir det åter till kudden för att sova. 
Var nog väldigt länge sedan jag va så här trött.

Imorgon ska mitt lilla kusinbarn Emil döpas, så upp och hoppa tidigt imorgon för att fixa sig och sen åka ner till Trosa och träffa släkten och den lille bebisen.


nu ska jag sova igen, natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0