Dags för fest

Halloj bloggen. Äntligen fredag och äntligen helg.
Skoldagen gick snabbt och enkelt, hade bara lektion innan lunch och sen valde jag att hå hem och "plugga". Fast det "plugget" får göras någon annan gång för nu är väskan packad och jag ska snart in till stan med felicia för att köpa lite smått och gott och därefter röra oss mot fanny som ska firas ikväll. Flickan har fyllt 19 år så självklart blir det paartey. Känner mig ritkigt taggad så det ska bli grymt kul. Får se om man kommer hem inatt eller sover kvar där, det är trots allt ganska långt att åka, enda ute på dalarö.. Men äh det går på drygt en timme eller lite mer så jättefarligt långt är det icke.

PAAAARRRRRTY PAAARTY
pusshej nu ska jag dra,  nås på mobilen under kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0