dags för PH

Är inte världsbäst på att plugga precis. Sätter mig med böckerna framför mig men på något konstigt magiskt sätt håller jag plötsligt på med något annat. En dragningskraft ifrån pluggandet. Men jag har iallafall lyckats skriva ihop min engelska redovisning någonlunda bra så det ska nog funka imorgon. Orkade inte lägga ner mer tid på den så det blev ett skönt bad istället. Kan inte minnas sist jag badade men det måste vara flera år sen, men det var riktigt skönt måste jag säga. Får nog använda min dybara tid till att ta ett bad lite då och då.

Nu blir det dubbelavsnitt av paradise hotel och sedan läggdags.
för den som är intresserad kan jag berätta att jag vet vem som vinner paradise hotel 2010! Och jag är inte glad över överraskningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0