Dublin nästa!

Nu är allt packat och klart inför resan. Känns så himmla skönt att komma bort från allt ett tag, bara ta det lugnt och ha det bra. Shoppa hela dagarna och äta god mat. Tummen upp för det.

Min kväll då da... Efter middagen kom felicia ner och höll mig sällskap, och lite senare även wille. Men jag som ska iväg på resa imorgon och felicia som börjar skolan blev det bara en lugn kväll. Så vi ägnade vår tid åt att bara chilla och kolla på fucking åmål haha inga kommentarer om den filmen asså.
Är iallafall grymt taggad inför morgondagen kan jag säga er, eller kanske inte lika taggad över att behöva gå upp vid sju imorgon bitti.. Men men bara upp och ta en dusch och sen iväg till flygplatsen.
Vet inte hur det är med internet på hotellet så tyvärr kan det bli ganska dött nu i bloggen under de närmsta tre dagarna. Men så fort jag kommer hem på söndag ska det skrivas, och självklart om jag lyckas nappa åt mig internet nere i Irland. Men vem har tid för dator när man är utomlands?

Nu blir det en sista titt i resväskan så jag inte glömt något och sen är det dags för mig att sova. Ha det så bra allihoppa! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0