fredagen

Skolan var väl inte det roligaste idag precis, har varit ganska jobbigt hela veckan faktiskt.. Det enda positiva har väl varit att man fått tillbaka tre prov varav ett VG samhällsekonimi och de två andra MVG (i svenska och historia). Men trots den tunga veckan lyckades jag iallafall kämpa mig igenom veckans sista dag, och nu är det äntligen helg! Så himmla skönt
Efter skolan drog jag och mami till skärholmen för att kolla i affärer. Hittade massa fint men snål som man är lät jag pengarna vara. Däremot la jag mina pengar på en födelsedags present till johan. Så det enda som blev köpt var ...... näää det kan jag ju inte säga här, det blir en överraskining!

Kvällen började lugnt. En god middag med mamma och pappa och sedan slapp i soffan enda tills jag blev meddragen på "chill fest" i gröndal. Så vid nio tiden hade jag lyckats fixa mig på 20 minuter och mötte då upp felicia, tess och anna i liljeholmen. Blev dock inte så lång kväll för mig, kom hem vid tolv tiden ungefär. Av tre olika anledningar, den första att jag ska vara hos kiropraktorn redan vid tio imorgon bitti, den andra att jag har så himmla ont i min fot och den tredje att jag helt enkelt känner mig jättetrött efter skolveckan...

Men imorgon hoppas jag på utgång så jag får festa lite. Får se vad som händer.
Nu ska jag sussa kudde, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0