fredagkvällen

Dagen började med skola, därefter mötte jag upp sofia i liljeholmen. Har inte hunnit träffats sen hon kom hem från thailand eftersom jag åkte till Dublin nån dag efter så som alltid var det lika roligt att träffa den lilla pärlan.

Hände däremot inte mycket intressant denna ikväll. Stannade hemma och tog en lugn kväll. Riktigt skönt faktiskt. Tagit ett skönt bad, suttit vid datan och sett på en johan falk film. Har såå fastnat för dom filmerna, ett måste att se!
Har nu precis för en stund sen också gjort lite enkla och snabba förändringar på bloggen. Gjorde en liten ny design som faktiskt känns ganska bra. Det blir som det blit helt enkelt, man är ju ingen storbloggare precis.

Satt faktiskt och tänkte på det idag. Vem vill hänga ut sig själv för tusentals människor? Tänk att ett x antal människor läser om en varje dag, vet vad man gillar, vad man har på sig, vad man gör, vilka vänner man har och allt allt allt. Att ens liv helt plötsligt inte är ens eget utan delas med så många andra. "andra" som man egentligen inte vet vilka de är. Nää att bli någon jättestor bloggare är inget jag skulle vilja bli direkt. En blogg känns väl mer personlig än så? En lagom nivå känns bäst helt enkelt. Lagom, är inte det svenskan bästa ord?! Gilla!

Nu ska jag göra mig klar för natten, sova och bara låta drömmarna handla om mitt underbara liv som bara flyter på som bäst just nu!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0