helt fast

Har nästan ordagrant suttit fast framför paradise hotel i några timmar nu. Men plötsligt hände det något så allt bara stängdes av så det kanske betyder att jag ska ta en pause ett tag. Känner mig alldeles uttråkad när jag inte får träna innabandy, så vad ska jag göra på kvällarna? Paradise hotel och vad mer?
Har iallafall kommit upp med någre idéer om att fixa naglarna, städa mitt rum och sen köra lite egen träning. Musiken på högsta nivå och sen bara tränatränaträna. Kan ju inte ritkigt träna fullt ut nu när jag är skadad så blir lite lätt nu tills jag är bra i foten igen. Men lite styrka kan ju aldrig skada. Men sen när jag är back in track gäller det att ta i med hårdhandskarna! Man kanske ska satsa på att se likadan ut som jessica alba?! Faaast aa vi får se hur det går med det, men man kan ju alltid få drömma. Gäller ju att lägga upp mål, och som alltid gillar jag att att lägga stora krav på mig själv.

Men nu över till mina sysslor. Ha en bra kväll
FREDAG IMORGON!!!


pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0