jag gillar inte snö

Kom nyss hem efter att krigat mig igenom all snö. Varför kommer snön igen?! Lite snö och det är redan kaos, så hoppas verkligen att den försvinner snart..
Hemma hos wille hände det inte mycket utan jag och wille kollade på paradise hotel medans felicia klagade över hur dåligt det är. Men nej det är bara bullshit snack, för det är ju bara så bäst! Vi började iallafall om från första avsnittet eftersom man fastnat i programet nu lite efter alla andra. Så fortsättningen av den här kvällen blir nog att fortsätta se på paradise hotel. Kanske ska köra en hel natt med att bara se massa avsnitt. PH om något borde ju hålla mig vaken. 

Men nu först innan det blir bänking framför tv:n måste jag fixa till min oerhört fula utväxt. Hej svarthårig botten!? Nej inte ritkigt men det ser ju inte okej ut iallafall. Så det blir smärtsamt nu en stund när den blonda färgen ska sätta sina spår i håret. Aj aj säger jag bara. Men om man ska vara fin får man lida pin.

Ha en bra kväll, kanske slänger in ett nattinlägg om man lyckas hålla sig vaken!
pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0