Lördag

En lugn och skön dag hittills. Tog en skön sovmorgon, frukost framför tv:n och sen film. Blev att jag såg den nya twilight filmen idag istället. Hade haft större förväntnigar om den, men den funkade. Helt okej.
Har faktiskt inte en blekaste aning över hur dagen kommer se ut. Helt planlös helt enkelt. Både lite segt men ändå rätt skönt. Skulle behöva plugga till mitt spanska prov som jag har på måndag, känns ju verkligen inte roligt att låta sin lördag gå till plugg men man måste ju ibland. Kvällen får istället bjuda på något roligt!




Jag vet att det låter egositiskt, men ibland orkar man inte ha mer att tänk på än sitt eget liv. Och när man väl inte har massa jobbigt att tänka på kan det helt enkelt bara vara skönt att få leva i det. Ett liv utan problem, jobbiga tankar och situaioner.


Kommentarer
Postat av: SH

Vad söt du är :) <3

2010-01-16 @ 14:44:04
URL: http://swedenhitch.blogg.se/
Postat av: nicole

tack :)

2010-01-18 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0