Lördag

Dopet av lilla emil var ganska segt, men vad hade man tänkt sig? Blir ju inte så mycket drama på ett dop precis. Men den lilla pojkan var väldans söt iallafall så det var roligt att se honom. Och man måste ju självklart träffa släkten ibland också, ta fram sina lilla ängel sida och vara trevlig haha. Har inte hunnit med så mycket mer eftersom vi åkte vid två tiden och kom hem vid halv sex, men dagen har ändå varit helt okej.
Lyxade även till det med lite hämtad wok mat till middag, mums mums. Då blev ju dagen ännu bättre! Mat måste vara världens bästa uppfinning, haha något jag tänk på flera gånger.

Kvällen blir bara lugn. Upp tidigt imorgon för att vara i Södertälje och spela turnering. Såååå taggad, vill verkligen spela. Hoppas bara att foten och benhinnorna inte ska förstöra allt, dödar mig själv om det gör ont, för om det gör det blir jag tvungen att sätta mig..Annars riskerar jag att bli borta ännu längre... Men håll tummarna för mig!
Hoppas hoppas hoppas att det inte gör ont

nu snart blir det film, puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0