Lycklig

Kom för ungefär en timme sen hem med nya skidor. Mycket najs! Längtar så himmla mycket till vecka 12 då det är dags för fjällen. Fjällen, skidor, snowboard - bästa som finns!
Måste säga att jag älskar mina föräldrar väldigt mycket just nu (gör jag i och för sig alltid, men just nu gör dom mig lite extra lycklig) Imorgon ska jag nämligen få en canada goose jacka! Gissa om jag är glad? Hehe dom har nog kommit på att jag är värd en sån (a) Bara att tacka "istiden" som drabbat sverige, utan den hade det nog varit svårt för mina föräldrar att lyckas få för sig att köpa en jacka åt mig.

Känner mig inte alls speciellt trött, och med tanke på att det är fredag imorgon känns det inte heller så viktigt med massa sömn. Blir nog till att se en film jag längtat väldigt mycket efter. New moon!
Herregud vad mitt liv flyter på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0