måndag

Hemma efter en lång dag i skolan. Morgonen började med samhällskunskap där jag och angelica jobbade på väldigt bra, efter det belönades vi vid elva tiden av att restaurang elevrna bjöd oss på förrätt och varmrätt. Väldigt smaskigt. Därfter spanska lektion, blev film och ja då kan ni ju nästan lista ut vad som hände.. Efter att ha slutat fick man icke gå hem för då skulle jag skriva prov, men gick ganska enkelt och snabbt så det var skönt.

Har väldans ont i magen just nu så ska nog lägga mig i soffan framför tv:n och ta det lugnt tills det är dags för träning vid sju tiden. Juuste idag skriver jag kontrakt med damlaget. Eftersom jag fortfarande inte är myndig är även mamsen tvungen att följa med och skriva under. Naajsigt naajsigt.
Skriver kanske senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0