Måndag, trött tjej

Är hur jävla trött som helst, känns som om jag skulle kunna somna ståendes. Ja nästan precis vart som helst, usch usch att sömn är överskattat som man brukar råka slänga ut sig ibland känns ju inte riktigt som bästa kommentaren just nu, för nu vill jag bara sova, nu nu nu.
Men innan jag jag tar vara på min kropp och låter den sova lite ska jag ge er en förklaring varför jag är så trött, och varför jag varit vaken i mer än ett och ett halvt dygn..

Jag började gårdagen med att vakna klockan 7 på morgon för att åka iväg och spela turnering. Kändes faktiskt ingenting i foten (eller ja om man är mesig och känner efter kanske man skulle känna av det men nee) så det var ritkigt skönt. Iallafall så tillbringade dagen i hallen från 9 på morgonen till halv nio på kvällen, och detta på grund av att vi är så jävla grymma så vi går till final. Sååååklart. Men tyvärr blev det en andra plats då hammarby tog guldet ifrån oss. Efter finalen var det bara hem direkt för att dusch och fixa sig för att direkt åka iväg på fest. Bråttom bråttom så ingen middag blev det heller. Var ju inte det smartaste att inte äta något, spela fyra matcher och sen gå iväg på fest, jag tror ni förstår vad som händer. Det var nämligen en liten person där som ville ge igen sen han däcka. Kul kul, naaat. Fyfan säger jag bara, aldrig mer alkohol för mig. Eller inte på ett tag iallafall och inte i den mängden och "farten". Men efter några timmar var jag pigg o gla igen. Back in track. Och då flög timmarna bara iväg, så helt plötsligt var klockan fem på morgonen och då var det ju ingen idé att lägga sig eftersom vi bestämt att ta ett tidigt tåg hemmåt. Så vid åtta tiden blev det hemgång. Lite frulle, byta om och sen direkt till winter games där vi skulle stå i cafeterian med laget. fyra långa och tunga timmar lyckades jag iallafall stå ut, så direkt när klockan slog fyra drog jag raka vägen hem som en sovande zombie. Tankar att ligga i en stor säng med duntäcke och kuddar var oemotståndliga kan jag säga er.. Väl hemma blev det middag och nu efter några timmar ligger jag här i min säng och fortfarande inte fått någon sömn sen igår natt. Men det kommer snart, mycket snart. typ nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0