måndag

Känns som om dagens tempo gått i hundra rakt igenom. Känner mig helt slut. Men kanske det beror på att man haft ett harmoniskt lugnt och skönt lov i mer än tre veckor? Tror nog mer på det.. Dagen började iallafall med ett besök på sjukhuset, sen skola då man helst av allt bara skulle velat vända hem direkt när man kom innanför dörrarna, men jag kämpade igenom mig eftermiddags lektionen och åkte därefter direkt till kiropraktorn. Lite förståelse till att jag är trött kan man iallfall ha? hehe. Tror nog skolans rektor förstår min siyuation just nu iallafall eftersom han gett oss studiedag på onsdag. Bra start på terminen. Så imorgon kväll kanske man ska slå till med att hitta på något, eller kanske passa på att sova ut. Får se vad det blir.

Snart ska jag iallafall äntligen få åka iväg på träning. (Ni märker denna dag tar aldrig slut!) Jag skulle nog göra min största lögn jag någonsin gjort om jag skulle säga att jag inte längtat efter träning, för oj vad det kryper i kroppen på mig. Vill bara dra igång i mitt träningstempo igen. träna träna träna! Men det får vänta några veckor, måste ta det lite lugnt nu ett tag så inte foten går av igen, vore ju lite typiskt mig men det ska förbli något man bara kan tänka sig, inte något som ska ske.  Menmen det viktigaste, idag ska jag få träna! Mellan 7 och 10, härliga tider. Huh men sen borde ju dagen vara slut iallafall?!  

ska samla på mig lite energi nu genom tv tittande, puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0