nobody is perfect

nej usch nu krävs det en förändring. Måste göra något åt mig själv. Hej emo? haha nä men måste ju nästan samla på mig lite mod och färga håret brunt. Får ju ångest av att se mig själv i spegeln, spegelbilden tillbaka gör mig inte glad precis. Ser ju bara hur tråkigt ut som helt att varje dag se lika dan ut, bläbläblä
Förstår mig verkligen inte på människor som aldrig förändrat något på sig själv. Men vem vet dom kanske tycker att dom är "perfekta" . haha måste ju nästan vara så. Grattis till dom isåfall, dom lyckades med det omöjliga. Jag är aviiiis (eeeller inte) Men nej tyvärr gott natural-folk ni är inte perfekta.     

Så till frågan, ska jag färga håret brunt?  



Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Nej för ditt blonda hår är JÄTTEFIIIINT!:D<3

2010-01-25 @ 23:29:58
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/
Postat av: nicole

tack <3

2010-01-26 @ 16:56:03
Postat av: Anonym

du kommer att ångra dig

och då tar det hundra år att få tbx samma fäärg

2010-01-26 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0