onsdag

Studiedag idag. Känns lite konstigt med en ledig dagså här tre dagar efter ett långt lov. Men man bara tackar och tar emot. Igår blev det filmkväll med felicia och filippa, inte för att jag kan kalla min kväll för FILMkväll direkt eftersom jag alltid somnar, haha. Men filmen var där framför mina stängda ögon iallafall. Jag måste nog vara sveriges sämsta filmtittare, somnar exakt hela tiden... Någon som har ett tips hur jag ska komma ifrån detta problem. För det är verkligen ett problem.

Efter många timmars sömn (iallafall för mig) lyckades iallafall sömntutorna vakna vid tolvtiden så då blev det frulle och sen hem för att och till adidas och köpa nya innebandy skor. Blev dom bästa skor som adidas har så nu jävlar ska mina fötter inte skadas mer! Passade därför på att köpa två par,likadana, kändes lika bra att köpa två par samtdigt så jag slipper köpa ny exakt hela tiden.. Så ikväll blir det invigning av nya skor och klubba. och så hoppas vi att min nu andra äckelcpskit fot inte gör ont.

så tack för mitt nu ska jag fortsätta underhålla mig med youtube klipp. puss





Kommentarer
Postat av: Julían Hernández

Fin blogg sötnos :)!

2010-01-14 @ 20:39:21
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0