SMÄRTA

Jag har ONT
jag är så jävla sur på mig själv, orkar inte vara skadad och ha ont längre. Skadorna kommer bara fler och fler efter varandra. Jag vet att jag borde vila men det går inte, jag vill inte, jag måste spela, jag måste få träna...
Men det går fan inte längre, får bli sista veckan nu sen blir jag nog tvungen så inte allt förstörs..Fast egentligen känns det redan som om allt är försört.. JÄVLA SKIT VAD JAG HAR ONT. ÅÅÅÅH varför måste jag jämt vara skadad? Det börjar ju nästan låta komiskt det här.. Om jag ska vara ärlig så kändes det på träningen att jag skulle svimma när jag kom in på byte, jag bara biter ihop och ihop

bäst att jag sover nu innan jag exploderar av ilska, är så besviken på mig själv 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0