söndag

Kvällen igår blev najs. Började hemma hos mig med fia angelica elin och lite boys. Därefter drog vi tjejer vidare till bredäng på fest och även där var det naaajs. Alltid roligt att träffa de små pöjkarna. Blev att tiden bara flög iväg så helt plötsligt hade jag och sofia råkat somna i en säng där så det blev att vi sov över. Kanske inte det bästa att åka hem från bredäng mitt i natten precis. Så väntade till halv tio tiden då jag fia och micke tog tunnelbanan hemmåt. Utsvulta som jag och fia var hämtade vi bara upp lite pengar och begav oss sen direkt till kebab house och svullade i oss en kebab var. Jävligt gott måste jag säga. 

Har precis tagit en underbart skön dusch så nu blir det chill mode innan det är dags att börja plugga inför samhällsredovisningen imorgon... Blir nog att jag drar och kollar på mitt lag som spelar match ikväll också.


Hare bra, puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0