söndag söndag söndag

halloj gott folk, ännu en trist och dyster söndag med jobbig ångest inför skolveckan... Massor som behövs göras som man verkligen inte har lust med just nu, får helt enkelt ta tag i plugget lite senare idag.
Planerna igår var att dra på fest med fia och angelica , men kvällen förändrades och blev lugn istället. Så jag och fia drog hem till henne. Spelade lite wii, snckade och satte på en film. Film betyder alltså en tidig kväll för mig haha. Stackars fia som fick sitta själv och kolla på film..

Har nyss tagit tag i att på ungefär lista ut hur många som ska få komma på min 18års fest. Gick inte ritkigt att chansa så jag skrev helt enkelt ihop en liten lista. Eller en litenlista skulle jag inte vilja kalla den precis.. hehe kanske måste kolla igenom listan igen för det blev väldans många. Men vafan jag fyller ju 18, då ska det vara drag ju, maaassssor med männsikor! Redan hur taggad som helst!

nu ska jag fixa lite och sen blir det plugg, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0