superduper trött

Vet ni hur trött jag är eller?! Skulle kunna somna precis var som helst, och nästan till att jag gjort det på ritktigt också.. Skolan började med samhällskunskap där jag och angelicia blev först ut att redovisa och därefter var det bara till att sitta och lyssna på alla andra i två timmar. Ganska segt så vad gör man? Jo man sover lite hehe.
Efter lunchen kändes allt bara jobbigt i skolan, taggning för spanska var på noll så det var lika bra att strunta i den. Bara onödigt att gå på lektion och inte kunna prestera något. Så istället åkte jag och angelica till sollentuna och kollade runt lite. Blev en tröja och lite smink inhandlat. Så mitt stora tips är att när man inte orkar skolan, ja då shoppar man istället! En bra förebild i andra ord, se & lär...

Riktigt skönt att vara hemma innan man egentligen skulle ha slutat så nu blir det lite vila innan jag vid halv fem ska över till grannen och hjälpa till med matematik. Haha jag har nytt jobb! "Mattelärare" varje måndag fram till sommarlovet. Man börjar ju nästan bli lite nervös att man inte ska klara av fyrans matte, det är ju typ "för" enkelt.. gaaaah wish me good luck.

nu blir det en powernap i soffan, pusshej



hittade en bild från i somras, felicia & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0