Tisdag

Inte roligaste dagen i skolan idag, först innebandy träning och sen till skolan för att direkt åka tillbaka till hallen för att ha gympalektion för en klass i ettan. Men ändå en ganska skön dag för man slapp ju trots allt lektioner.
Efter skolan åkte jag in till stan med maddepadde och kollade runt lite. Men oj så kallt det var.

Förstår inte ritkigt hur jag lyckas, men under träningen imorse fick jag ont i min andra fot, precis på samma ställe som den andra där sprickan är/var... Orkar inte ens tänka på det.. Snälla nu kan det väl inte bli fler skador?! 10 liter mjöl varje dag är nog något att börja med så jag inte går sönder hela tiden, för fler skador har jag fanmig inte tid med. Så hoppas verkligen inte andra foten blir värre nu.. Köp av nya skor blir det imorgon med mamma. Bra att passa på eftersom vi ändå har studiedag.

Kvällen ska iallafall spenderas med mina små favoriter filippa och felicia. Blir nog till att kolla film och sitta och tjocka oss. Kan ju inte bli bättre när man är med dom små flickorna! Hare bäst, puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0