tisdag

Skoldagen har varit lååång. Även fast jag bara var där på lektionen efter lunch känns det som om man satt där och "pluggade" i evigheter. Riktigt skönt att ta en liten välbehövd sovmorgon imorse. Den var jag verkligen värd hehe.
Nu efter skolan har jag varit med filippa och felicia, vi spenderade en timme av våra liv av att sitta på donken. Strånga order från felicia eftersom hon har sin älskling pommes med cheddar chees där. Hur kan man tycka om det?! Usch usch. 
Eftersom john bauer verkligen inte är generösa med grupparbeten och inlämningar den här veckan kommer min kväll ägnas åt plugg. Usch man hör ju bara på ordet hur tråkigt det är; PLUGG, tummen ner för det... Men man får väl tänka positivt, man kommer bli smart, eller i min situation kanske jag ska säga smartare

men nu tillbaka till pluggandet, pössposspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0