torsdag

Blev tyvärr förlust mot tullinge gymnasium idag. Riktigt synd eftersom vi ledde jättelänge men självklart ska det bli lite tabbar.. Tyckte verkligen att vi var värda en vinst som vi kämpade, riktigt grymt spel av oss med tanke på att vi aldrig spelat tillsammans. Men även tullinge var duktiga, dom hade nog det där lilla extra i viljan när dom vände med 3-1. Men shit happens. Med en förlust, stor huvudvärk och väldigt ont i foten har man inte direkt varit på bästa humör resten av dagen. Skulle bara vilja krypa ner under mitt täcke och ligga där i flera månader tills min fot är bra, och det är nästan det jag ska göra för nu blir det en pause från innebandyn ett tag. Så länge man kan spela kan man självklart göra det men när det tillslut säger stop går det inte mer... Får bli till att trappa ner lite.

kom nyss hem från skolan men om nästan precis en timme blir det till att åka tillbaka dit och stå på öppet hus. Men innan skolans dörrar öppnar bjuds vi på middag av restaurangfolket. Smaaaskens. Sen får man fajtas med föräldrars tusen frågor fram till åtta ikväll (huuh kommer vara helt slut)

Men nu måste jag fixa mig lite, pusspårej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0