Torsdag

Ja som jag säger jag har ju verkligen turen med mig. Gick upp vid kvart i sju, slängde i mig lite frukost och stressa sedan med att hinna packa alla innebandy saker. Och sen när jag nästan ska börja bege mig mot bussen kollar jag på mobilen där jag fått ett smsa av innebandy tränaren som tydligen är sjuk så träningen ställs in... Lite onödig stress kanske? Och även lite mer sömn den här natten kunde ju varit bra. Men nej nu är jag pigg och vaken. Blir till att istället lyckas få en tid på sjukhuset för att röntga andra foten, och sen vid tolvtiden gör skolan osäker. Matte B lektion, jippi... Känner mig ritkgit taggad på den här dan! jag var iallafall..

Nu ska håret fixas och sen förhoppningsvis åka iväg med foten. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0