trött trött

ska alldeles snart sova. Ska bli hur skönt som helst för oj så trött jag är. Matchen nu på kvällen slutade iallafall med 2-2, lite surt menmen.
Har lite av panik inför spanskaprovet imorgon, har ju haft matcher hela dan så har inte hunnit plugga och nu orkar jag verkligen inte.. Får använda all min tid imorgon i skolan åt att nöta in allt man ska kunna. Var ju tur att man iallafall var kreativ och pluggade lite igår. Så det ska nog gå bra, eller det få gå som det går helt enkelt. Spanska är ju inte direkt favorit ämnet. Känns lite onödigt att man ska kunna det, för jag är helt säker på att jag aldrig kommer ha användning av det. Så nu sista terminen är det bara att satsa för merit poäng och resan till spanien som vi ska få åka på! Det enda som gör att man går på lektionerna.

Godnatt gott folk dags att sussa kudde

gaaah en hel skolvecka väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0