min torsdag

God kväll gott folk. Hela dagen har spenderats ute i solen på flatenbadet med felicia. Lite senare kom även fanny och gav oss sällskap. Riktigt skönt i vattnet och i solen tills några jäkla moln ville förstöra för oss. Men vi fick iallafall nästan fem timmar ute i solen. När molnen dragit in över oss började vi dra oss hem, helt utsvultna så påvägen hem blev det till att köpa med oss mat, lite god dricka och dra hem till felicia och äta.

Hyrde en film nu på kvällen. Fish tank. Riktigt bra! Lite hemsk sisådär, men sånna filmer gillar jag! Nu är det snart dags att sova, man blir ju helt slut av att vara ute hela dagen. Men först ska jag kolla lite på tv. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag somna..

Nattinatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0